Personas, kas jaunākas par 18 gadiem, lūdzam pamest šo vietni.

 
time
seperator Trešdiena , 2018. gada 23. maijs

LIETOŠANAS NOTEIKUMI

 

Izmantojot šo mājas lapu, Jūs piekrītat, ka šajā lapā tiek izmantotas sīkdatnes (cookies) ar mērķi organizēt un atvieglot šis vietnes lietošanu, kā arī nodrošināt tās funkcionalitāti. Jūs varat pēc savas izvēles kontrolēt vai dzēst sīkdatnes, kas saglabātas Jūsu datorā, vai arī,  Jūs varat noteikt, lai pārlūkprogramma neļauj tās saglabāt. Tādā gadījumā, Jums ir manuāli jānorāda izvēle katru reizi, kad Jūs apmeklējat vietni, bet jārēķinās, ka vairākas funkcijas, kas paredzētas Jūsu iepirkšanās ērtībām (piemēram, - aplūkot grozā ievietotās preces) var nedarboties.

 

 

Preču meklēšana

Visas preces Jūs varat atrast mūsu mājas lapā attiecīgajā preču sadaļā vai ar meklētāja palīdzību. Ja Jums neizdodas atrast Jūs interesējošo preci, droši zvaniet vai rakstiet un mūsu konsultanti palīdzēs Jums to atrast! Pat ja Jūs interesējošā prece neatradīsies mūsu standarta preču piedāvājumā, mēs to atradīsim pie mūsu sadarbības partneriem.

  

Preču pasūtīšana

 Izvēlieties jebkuru no Jums ērtākajiem pasūtīšanas veidiem:  

  • reģistrējieties mūsu mājas lapā un ielieciet preces Iepirkumu grozā;
  • piezvaniet mums pa tālruni 67802691 un pasakiet konsultantam, ko Jūs vēlaties nopirkt;
  • izdrukājiet no mūsu mājas lapas pasūtījuma veidlapu (to Jums nosūtīs mūsu darbinieki), aizpildiet to un nosūtiet mums pa e-pastu officemarket@officemarklet.lv vai faksu 67802770.

Pēc pasūtījuma veikšanas, mūsu konsultants sazināsies ar Jums lai precizētu pasūtījumu un vienotos par piegādi.

 

Apmaksa

Parasti apmaksa par piegādātajām precēm jāveic 2-3 dienu laikā pēc to saņemšanas, taču varam vienoties arī par citu apmaksas termiņu. Jaunajiem klientiem apmaksas termiņi un nosacījumi tiek noteikti pēc individuālas izvērtēšanas.

  Informācija par īpašā PVN maksāšanas režima piemērošanu.

Informējam, ka no 2018. gada 1. janvāra stājās spēkā Pievienotās vērtības nodokļa likuma grozījumi, kuri nosaka īpašo PVN piemērošanas režīmu (PVN likuma 141., 142., 143.4 un 143.5 panti).

Lūdzu ņemiet vērā, ka ar 2018. gada 1. janvāri, noformējot pasūtījumu, ja rekvizītos norādīsiet, ka:

   *  pircējs ir juridiska persona, reģistrēts PVN maksātājs;
   *  par pirkuma norēķinu veidu izvēlēsieties maksājumu ar pārskaitījumu bankā (gan priekšapmaksa, gan pēcapmaksa);

Pasūtītās preces, kuras atbilst augstāk minētajiem PVN likuma nosacījumiem, tiks aprēķinātas un atspoguļotas nodokļu rēķinā (pavadzīmē) saskaņā ar Likumā aprakstīto kārtību, kas nosaka, par šī likuma 141., 142., 143. pantos minētajā kārtībā sniegtajiem pakalpojumiem un preču piegādēm valsts budžetā maksā pakalpojumu vai preču saņēmējs, ja tas ir reģistrēts nodokļa maksātājs.

UZMANĪBU! Ja pasūtījumā norādīsiet, ka pircējs ir juridiska persona, nodokļu maksātājs, bet kā norēķinu veidu izvēlēsieties apmaksu ar skaidru naudu vai norēķinu karti, Jūsu pasūtījums tiks aprēķināts tradicionālā kārtībā, iekļaujot visus nodokļus.

 Atlaides

Mums katrs Klients ir individuāls! Jums tikai jāsazinās ar kādu no mūsu klientu menedžeriem un viņš, atkarībā no Jūsu paredzamo pirkumu apjoma un interesējošo preču sortimenta, piedāvās patīkamas atlaides un samaksas nosacījumus.

 

Vienmēr esam atvērti sarunām!

  

Vēlot labu dienu,

Jūsu Officemarket